...



när man ligger på en strand där värmen stiger upp emot 45 grader, men ändå fryser.
så är det något konstigt.
ett flertal tillfällen hände det mig i thailand, och alltid när jag tänkte på robert.
ni vet när man lyssnar på musik, och så dyker den där speciella låten upp som
får en att tänka på honom. då fryser man.
det sägs också att andar och själar är nära när man fryser.
robert måste ha legat precis precis bredvid mig i sånna fall.



fannie, här ser du hur röd jag kan bli:






och snart kommer du hem fancy!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill oxå vara röööd (hellre det en vit) haha! ja det gör jag o jag längtar efter diiiig! puss mitt hjärtegull

2010-03-26 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0