en liten update.



det har varit daligt med aventyr, tycker ni inte det?
men gott folk, vi ar inte dom som ar dom!
pa fredag aker vi pa booze kryssning! med andra ord, sprit-kryssning!
vi ska hoppa fran klippor, dyka och massa annat.
plus att:

DET AR GRATIS ALKOHOL! DRICK SA MYCKET NI VILL!

vi har hittills bara festat tva ggr.
forsta natten blev saras kvall, jag fick vara big mama och ta med henne hem.
tyvarr hade jag hjarnan i arslet, tappade bort vagen hem, kom ut pa fel sida av on och slog
foten i varldens storsta och enda sten pa den grasmattan.

andra kvallen blev min show.
jag trodde att jag var the master of buckets, vilket jag inte var.
ramlade pa toan och slog handen gul och bla och spydde.
ropade efter min stackars pojkvan och mamma medans sara snallt holl upp haret och kladde av mig.
vi har darfor blivit vuxna och haft en lugn och solig semester efter det.
men pa fredag blir vi 18 ar igen och kor!


sa pa lordag kan ni kika in pa bloggen for att antingen se nagot hemskt eller inte.
vi bjuder pa det mesta.


vill samtidigt saga att jag saknar alla hemma!!
mamma, vanner, svarmor och saklart min fina pojkvan, som dock inte ar hemma.


Kommentarer
Postat av: Mamma Cattis

Oj oj oj vad månne det bli av ungdomarna?? hm jag undrar vilken lördag det blir en ny film eller blogg??.Hoppas ni har det bra och njuter av dom sista dagarna ni har kvar i thailand. Kom i håg att dricka vatten oxså. Vi hörs i slutet av veckan. KRAMAR till er båda.

2010-03-15 @ 22:36:58
Postat av: Najalla

Jag undrar oxå vilken lördag det blir.. Väntar o väntar =)

2010-03-15 @ 23:11:14
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0