jag vet vad det är som stör.


jag har varit vaken i exakt 29 timmar.
jag har jobbat tre nätter och nu borde jag vara trött.
men envis som en liten jävel så skulle jag bara sola på förmiddagen idag,
och sen vidare in mot stan för att shoppa lite och handla mat.
när jag kom hem väntade tvätt och städ.
och nu sitter jag här, och kan inte slappna av.
vad som ligger och stör vet väl alla, men jag vet inte vad jag ska göra åt det?
det går bara inte att slappna av och somna.
midsommarafton imorgon.
det är det som stör.

jag saknar min lillebror.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej gumman! Vad fina ni är på bilden- superfin bild på er tre! Förstår att det är tungt jobbigt och piss just nu... men om några dagar kommer vi hem och kramar om er!!! PUSS älskade du!!!

2010-06-26 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0