im just gonna dance all night



jag tror att jag slet av mina muskler i låret igår. det har känts som det hela dagen.
jag och mina jävla benböj, i kampen mot hängröv och fula ben så kämpar jag med dessa.
lagom har aldrig varit min grej, det är allt eller inget.
så igår gjorde jag benböj i ca 150 meter + en lite kortare sträcka under löpningen.
idag har jag haft ont.
MEN, no complains.
tänkte köra ett pass imorgonkväll efter jobbet 21.30.

fredagmorgon är det båten som gäller och jag anländer inte på ön förrän på söndagkväll igen.
att svenska UD har hela handen i röven var väl egentligen ingen nyhet.
det märkliga är att dom aldrig tycks bli bättre.
tack vare att "någon" glömt att skicka in tillståndspapper så kunde inte rasses plan lyfta igår.
inte heller idag.
men imorgon.
vilket innebär att jag får träffa honom på fredag, i kanske 15 minuter, för att sedan säga hejdå igen.
på söndagkväll kan vi ta varandra i handen och åka hem.
mina planer för helgen sprängdes totalt.

tills dess ska jag gulla med linnea, jocke och mest isak!

  





och jag vill vill vill lägga mig vid robert.
men jag kan inte.
för varje gång jag åker förbi, vilket jag gör varje dag, eller går in till graven så dör jag lite till.
och just nu är min själ trött, det syns inte, men det känns inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0