vi ser tillbaka



2006 var det sist jag och sara reste.
då överraskade hon mig i turkiet efter att mamma och robert hade åkt hem.
och det gick ju bra.
men mamma är nervös nu.
men det är inga problem.

2006 var ett bra år.
jag, mamma och robert åkte till turkiet på familjetripp.

   

vi hade mysigt. inte kunde man någonsin föreställa sig att
livet skulle se ut såhär knappt fyra år senare.

 


igår var jag och sara på 20-årsfest.
lilla tove har blivit stor.
kvart i fyra imorse vinglade vi hemåt på toppen humör.

behöver jag säga att vårat lag vann tävlingen?




Kommentarer
Postat av: Tove

Ja, nu är jag inte så liten längre ;) Tack för att du kom! Hoppas att du hade lika trevligt som jag hade! :)

2010-01-09 @ 22:38:26
Postat av: Anonym

nej de var ju helt självklart att vi vann!!vårat lag var ju helt klart bäst :):)

Kramar johanna

2010-01-10 @ 17:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0