tisdag.



egentligen skulle jag ha jobbat 12.45-21.30 i rone gruppen idag.
men halv tio ringer resursen med lite panik.
klinte behövde personal ikväll, och det gick inte att lösa.
så istället arbetar jag kväll i klinte, och fick även en tur imorgon till klockan fyra.

efter mötet imorse så kunde jag därför ut och gå min vanliga långpromenad.
och sedan hittade jag mitt pass.
såsom jag har letat efter det, varit uppe på vinden hemma i ronehamn och gått igenom
kartonger fyra-fem gånger.
men som sagt, man får skämmas varje dag för att man är trög, passet har legat i burgsvik hela tiden.
jag har faktiskt letat där med, men inte på rätt ställe. tydligen.
så nu är passet upphittat och igår betalade vi även thailand resan.


gittan avslöjade att det vimlade av vårklänningar i sthlm.
så nu kliar det i shoppingbenen..
det ska bli kul att åka upp, lämna gotland för en stund och träffa moster och isak.
som vanligt när man är i sthlm så är det fullspäckat schema, men det ordnar sig.

och snart snart snart, kommer rasmus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0