tisdag.



det är barndag - nummer två.
igår blev jag ensam med isak hela eftermiddagen, och han var ett monster.
han skrek konstant och var ledsen, så jag hade panik.
men kvart över tre kom hans mor hem och jag kunde ner och köpa en chokladbit för nerverna.
sedan sprang jag vidare till tatueraren som hade fullt upp mamma, som numera har en
av världens finaste gaddar. ska lägga in bilder på den när jag kommit tillbaka till ön.
halv fem idag är det min tur.
och jag är faktiskt liiite nervös.
för övrigt är det sista natten i stockholm.
imorgon åker jag tillbaka mot ön igen, och på torsdag kommer rasmus.
äntligen kommer min kärlek hem en stund.


isak har precis somnat efter några timmars bus.
idag är han världens gulligaste, som han oftast är.
och helt kass på barn är jag tydligen inte.

nu måste jag springa till pendeln.
önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till Anna! Hoppas din blir lika fin som Monkans! Spännande att se hur din blir! =) Saknar er! Puss o kram

2010-01-26 @ 15:38:43
URL: http://idarorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0