stockholm.



jaha "jessica", ska du höra av dig eller känns det bättre om jag kommer förbi säveskolan någon dag?



är i stockholm nu.
har busat med isak hela eftermiddagen, jagat honom på alla fyra runt hela lägenheten.
sen har vi varit på stan och jag lyckades hitta en hel del.
imorgon väntar ännu mer shopping, lek med isak och sen ska jag och mamma checka in på hotell.
då ska jag ta en lååång dusch, och sen krypa ner i en skön hotell säng med datorn och godis.
mamma pratade om bio någon kväll, vi får försöka klämma in det.

att jag skriver blogg om mina känslor är för min egen skull.
ingen annans.
vem som väljer att läsa är inte upp till mig, för mig rör det inte.
det hjälper mig för stunden att skriva exakt hur jag känner, eller hur jag tänker.
kommenterar uppskattas, men inte elaka från små ynkliga människor.
som inte har en gnutta respekt i kroppen.
om någon tycker att det finns humor i roberts död så håll det för er själva.
annars kan ni komma fram till mig personligen och säga vad ni vill, så ska jag visa er hur det känns när
man får stryk.
säg vad ni vill om mig, det rör mig inte i ryggen.
men, ni snackar inte ett ont ord om robert, för då har ni korsat linjen.


det finns ingen humor i dödsfall, när unga människor dör som har hela livet framför sig.
det finns folk som verkligen verkligen förtjänar att dö, men dom brukar leva längre än alla andra.
kanske är det dom som suger livet ur dom yngre, dom dör för att andra ska bli äldre.



sex nätter kvar.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Anna. Jag läser din blogg för att du skriver så otroligt bra och intressant. Hoppas du orkar fortsätta med det. Håller helt med dig, man läser om man själv vill, ingen tvingar ju en. Ha de gott. Kram Annica.

2010-01-24 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0