lite lättare



rasmus ringde förut.
sjukt vad mycket det gör att höra den mannens röst.
det är som syre.
nu känns starten på 2010 en aningen lättare.
jag har åtminstone något att se fram emot.
om man bortser från allt annat.
27 dagar.
nedräkningen har officiellt startat.

och förresten är det inte konstigt att det blev rekord-sms-fest.
jag fick 10 likadana sms inatt av rasmus, även fast han bara skickade en gång.
och han i sin tur fick 12 likadana sms av mig, jag skickade dock tre gånger.
i ren frustration att det inte gick första och andra gången så försökte jag igen.
och det gick. tolv gånger om tydligen.


ska åka till robert nu någon dag.
och bara vara där en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0