jag kanske var hitler?



rasmus kom inte idag.
och han kommer inte imorgon heller.
jag undrar verkligen ibland vad faaan jag har gjort för att
förtjäna all den tur och lycka jag välsignats med i livet.
var det jag som var hitler kanske?

jävligt irriterad är jag.
tro inte att dom får extra dagar hemma för att det strular nu.
icke. det kan dom glömma.
härligt att vänta i över 60 dagar för att se sin pojkvän några ynka dagar.
HURRA!


nu har jag städat lägenheten.
as tråkigt var det.
nu ska jag in i duschen för att sen sola en stund.
sen åker jag med sara in till stan, vi ska vara nyttiga som vanligt.
det blir säkert MAX och sen massa prat om thai.
sånt däremot kan göra en på bättre humör.


dagarna i stockholm har varit underbara och välbehövliga.
jag har inte haft så mycket blod i näsan.
så det var skönt för själen och kroppen att läka lite.
gotland är tydligen inte bra.
för nu blöder jag genom näsan igen.
saknar lilla isak gör jag med. jätte mycket.
när man är med honom så tänker man inte på något annat.
han stänger av all längtan, saknad och sorg.


   

 

det enda som är säkert är att lilla isak kommer till ön imorgon.


Kommentarer
Postat av: Rosalinda

Väldig söt är din lilla Isak. Fint kort på er! :)

2010-01-28 @ 12:40:12
URL: http://nordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0