hon ska bara vara



kan inte förstå att läkare utan att blinka väljer att skriva ut antidepressiva tabletter
till en 21-åring. som att det skulle vara bra att börja pilla med sånt?
när jag inte ens bett om det. jag gick till läkare för att bli kvitt en envis förkylning som hindrar mitt arbete.
men istället blir jag hemskickad med en burk nya sömntabletter och antidepressiva tabletter.
förkylningen får jag dras med. vem som ska betala mina räkningar kunde han inte svara på.
jag är dock jäkligt negativ till det här med tabletterna.
jag vill inte vara ett kolli när rasmus kommer hem, en känslomässigt flack människa.
nej tack.
biverkningarna kunde inte bjuda på annat.
så istället ska jag verkligen försöka koppla av ett par dagar.
se på film.
gå promenader med musik i öronen.
och bara vara.

tjejerna har flyttat.
det känns tungt.
så nu måste jag snart ta mig till oslo.
jenny har en extra stor säng, inte till hemsläp, utan till mig så vi kan mysa lite.



försöker se fram emot stockholmsresan som väntar.
har lagt undan pengar till shopping!
det var just det jag önskade mig i julklapp, en shopping resa till sthlm.
inhandla massa nytt och fräscht!
plus att jag ska vara barnvakt för Isak, bara det kan lätta lite på allt annat.
eftersom jag inte fått pussa rasmus på länge så får jag pussa på isak istället.



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0