lördag.



kampen att bränna pengar har fortsatt idag.
måste säga att jag är lite stolt över mig själv.
jag hänger tillbaka plagg som känns sådär.
och köper endast det som känns perfekt.
imorgon ska vi ta oss till IKEA.
jag ska köpa svarta sängkläder till mig och rasmus är det tänkt.

jag har lyckats hitta en del plagg, och en del kap på rea.
köpte en klocka idag för 100 släng.
perfekt tycker jag.

nu är vi på ett ställe där det till och med är gratis bodylotion.
och gratis duschgrejer.
roomservice och frukost buffe.
inte dåligt.

vi ramlade även in till en tatuerare i city, så det kan gå.
det är dags att lägga sig under hans händer på måndag.
det kommer nog blir hur bra som helst.

nu ligger jag som en däckad val på hotellrummet.
och varken kan eller vill förflytta mig.


det blir en rockig lördagkväll som vaaanligt.
jag måste ta mig till oslo snart, det är tydligen där det händer.
och där befinner sig mina kära, inklusive duschkompisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0