lördag.



det är något skit i kroppen som aldrig bryter ut.
näsan har varit sjuk ända sedan rasmus åkte.
just nu är jag så täppt att jag inte ens kan lukta på hans parfym.
jag vaknade flera gånger inatt av att jag var dödstörstig och badade i svett.
drömde helt sjuka drömmar/mardrömmar.
mycket handlade om robert.
lever, lever inte.
har mått illa sen jag vaknade och känner mig så otroligt trött.
trött trött trött.
förut kunde jag inte sova alls, behövde inte sova alls.
nu kan jag inte sova tillräckligt. men jag blir inte piggare för det.

jag skulle se harry p ikväll.
jag sov istället.
imorgonkväll jobbar jag, och likaså på måndag morgon.
sen återgår jag till att vara timvikarie igen.
det är både positivt och negativt.
mest positivt för mig just nu tror jag.

i slutet av nästa vecka ska jag skicka iväg paket till rasmus.
det är faktiskt lite smått och gott i det. jag tror han kommer skratta.
eller jag hoppas det.

imorgon är det 25 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0