hjärnan så långt upp i röven



Kommentarer

Postat av: undrAR

dennis jacobsson?



kommentar till mitt inlägg: alla känslor på samma gång.

väldigt klyftig människa som ni förstår.
det som är kul är att man kan kolla ip adressen, och att man har folk omkring en
som vet vad dom pysslar med. oliver.

det som däremot kan reta mig, är idioter som har hjärnan så långt upp i röven att dom
inte kan eller vågar skriva sina riktiga namn när dom kommenterar.
har man inte stake nog att stå för det man säger så säg då inget alls.


det ska bli intressant att veta vem denna människa är.
som verkar tro att det var dennis som körde ihjäl min lillebror.
sen att dennis är närmare två meter lång, känt robert hela livet och att dom var som bröder
verkar inte denna idiot tagit någon notis om.
jag blir så jävla irriterad helt enkelt.
jag hatar fega människor.
oliver sa att jag skulle ge honom 30 minuter, sen skulle han ha lirkat fram adress.
suveränt.


en annan sak som slog mig häromdagen.
om jag hade ringt robert 45 min senare den natten så hade jag fått
veta vem den äckliga jäveln var som körde bilen.
45 minuter.



pratade precis med rasmus.
om 10 dagar är han hemma och ligger bredvid mig här intill.
hur gött kommer inte det att vara!
och ni som grinar över att ni inte träffar era kärlekar på några dagar.
kom igen när ni inte sett varandra på 7,5 vecka.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hoppas verkligen att du fick tag i den där ip adressen.. Hur kan en sådan person kommentera att de är Dennis..Jag har alltid nästan trott och ni va syskon på riktigt,alltså du,Robert och Dennis..Jag fattar verkligen inte vad denna människa har för fel..Men jag tycker du gör rätt i allt du tänker..Stå på dej så de ryker om de..Du har så många vänner som stöttar de..Och lilla jag en av dessa..Jag stöttar dej verkligen..Finns här..Kram Marie Lautin

2010-01-18 @ 22:13:18
URL: http://marielautin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet vad du menar.Man blir helt tom utan dom!

Och tid ve tja vad det är!

Gumman stå på dog och låt inte folk dumma sig med kommentarer, du är såååå mycket bättre än dom!

kommer du ihåg när folk va dumma på min blogg, knulla alla..

2010-01-22 @ 18:57:36
URL: http://prinsessan87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0