torsdag.


sitter vid dennis dator just nu.
han sa faktiskt att det var ok.
tjockis putte ligger i sängen bakom.
stänger jag ögonen en sekund så skulle man kunna tro att det var 1 år tillbaka.
fast då i vårt hus i rone, med katt och bror bakom mig.
som alltid.
det är en mardröm att öppna ögonen igen, så jag stänger dem inte.
inte ikväll.

rasmus har räknat timmarna som är kvar.
om vi ser på det stora hela så är det 13 dagar kvar.
det är ju faktiskt ingenting, om man jämför 7-8 veckor?
åhh det ska bli så jäkla underbart att få hem honom.

huvudvärk idag igen.
blod har jag fortfarande i näsan, men det var ju normalt?


ser fram emot stockholm nästa vecka.
två nätter på hotell.
mys med moster och isak.
och såklart, inhandling av lite nya kläder.
behövligt.

nu ska jag fixa varm oboy, och innan jag åker hem till rasmus säng senare ska jag till robert.
mörkrädd som en gris är jag.
men ikväll ska jag sitta där tills han ber mig gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0