alla känslor på samma gång


dagens inlägg är allt annat än lyckligt, så ni som inte vill läsa, gör inte det.

när en annan människa detaljerat kan beskriva min lillebror, med hjälp av ett fotografi och hans parfym, så är det ganska häftigt. så häftigt att nackhåren faktiskt reser sig.
den här människan kunde säga vad robert visade honom, vad robert hälsade till oss som är kvar.
saker som stämmer. även fast den här människan inte vet någonting om oss, vilka vi är, vem robert var, hur han var eller hur han dog.
tror ni på medium?
jag gjorde det inte förut . nu gör jag det.
det har hänt att poliser tagit hjälp av medium för att lösa mordfall och liknande.
så varför skulle det vara så otroligt att det dom säger är sant?
man märker när det är skitsnack. vårat medium visste vad han snackade om.
ni får tro vad ni vill. som medium kan man säkert träffa rätt via tur ibland, men inte alltihop.

jag och roberts vänner har redan från dag 1 sagt att han inte har kört bilen.
vi står ännu fast vid det.
robert är och var en bättre människa än alla er andra. så är det bara.

den jäveln som lämnade min bror att dö. han ska inte få dö, däremot ska han få lida i alla jävla evighet.
han ska förmodligen vara glad om polisen får tag i honom innan alla andra får det.
men om man har sett på polisens tidigare utförda arbeten, eller försök till arbeten, så är dom kanske inte så mycket att vara rädda för.
däremot är faktiskt roberts vänner det, och jag kan säga att jag inte tänker
spara på något om jag får ett namn på människan.
jag blir så förbannad.
även om man blir glad över att få hälsningar från robert, så blir allt så påtagligt.
och ni som inte tror på andar och medium, eller liv efter döden kan sluta läsa min blogg.
för då sitter ni förmodligen med ett litet flin på läpparna.
han saknar sin familj, mig och mamma. våran närhet.
och fy faaan vad jag saknar honom.

och hon JESSICA! som så jävla gulligt uttalade sig genom arslet den dagen robert dog.
att det var rätt åt honom, tur att han körde ihjäl sig själv och ingen annan.

det är synd att man inte vet hur såna idioter ser ut, eller tur kanske.
folk ska lära sig när det är dags att knipa käften, när ni inte har med saker att göra.
kan underrätta dig om, om du nu hittar in till den här bloggen, att du är så jävla korkad.
det är faktiskt ganska synd om dig.
och du kommer känna dig så äckligt dum när sanningen kommer fram.

jag ger mig inte.
folk får tycka vad dom vill, att man blivit totalt dum i huvudet.
det rör mig inte i ryggen.
jag vet vilka som står bakom mig i det här, och det är det ENDA som betyder något.
det är mycket man inte trodde på innan som man nu tror på.
inte förrän man får gå igenom något liknande så förstår man det här med liv och död.

mörkhårig kille, lite kraftigt byggd, 170-175cm lång, hade antingen glasögon eller solglasögon denna kväll, van förare med traktorer och stora maskiner, våghalsig.  och denna natt, med robert i baksätet.

vem är han?

jag hoppas att snacket sätter igång, så att du din jävel kan börja be för ditt liv.




 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: undrAR

dennis Jakobsson?

2010-01-18 @ 16:19:27
Postat av: Rebecka

Stå på dig Anna, ge aldrig upp. Du är starkare än du tror! Kram Rebecka Jacobsson

2010-01-18 @ 20:05:19
URL: http://remindme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0