6 månader.



grattis till mig och Rasmus som firar 6 månader idag.
det känns som att jag har haft honom hela livet, allt är så naturligt.
gittan berättade att vi faktiskt brukade leka på stranden när vi var små.
robert älskade rasmus, det har mamma berättat för längesen.
och vem älskar inte honom?

6 månader sedan vi begravde robert.
livet innan han dog kommer jag knappt ihåg.
jag dog också, känns det som.
det är som att det inte räknas. för allt ändrades.
men jag saknar honom bara mer och mer för varje dag.
jag fattar inte att livet går vidare.
alla säger ju så, livet går vidare.
läste i tidningen för några veckor sedan, människor som förlorade
sina nära och kära i tsunamin.

-livet går inte vidare.

men livet går vidare, det rinner iväg.
men det innebär dock inte att du lever det. jag har sagt det förut, och jag säger det ännu.
det är skillnad.
och dom menar nog som jag.





puss älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0