26.



imorgon väntar ett arbetspass från den undre världen.
ett ställe där jag och troligen ett par till kommer att brinna i all evighet efter detta liv.
jag ska jobba två pass, 7.30-15.30 och sen 16.30-21.
för att sedan försöka fräscha till mig och ta mig ut till näs.
det är fredag, helg, men vad hjälper det mig?
jag jobbar min tredje helg på raken.
resursen började terrorn 8.20 imorse.
jag vaknade kl 6 med sprängskalle och blev måttligt glad när dom började ringa.
jag hade ingen större lust att jobba 11.30-21 idag så jag tackade nej och somnade om.

nu måste jag snart göra mig redo ändå. kvällspass väntar.
innan ska jag posta paket till rasmus och köpa solskydd.
sedan ta mig till klinte och fika med mamma.

det är ovanligt tyst angående afghanistan.
lite som lugnet före stormen, känns det som.

nu är det längesen jag pratade med rasmus.
och det lär inte bli något förrän kanske på måndag.
känns en aningen trögt och trist.
det är inte alltid så roligt att gilla läget.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0