24.




det hade varit bättre om jag tagit en hammare och sen slagit ut varenda tand i munnen.
då hade jag sparat mig besväret med all tandställning och annat skit man fått utstå.
var vid tandläkaren häromdagen.
nu har dom bestämt sig för att operera bort en tand som har legat i mitt tandkött hela mitt liv.
vilken otur för mig att jag hunnit bli 21 år innan dom tog det beslutet.
det blir en saftig räkning att bita i.
samtidigt passar vi på att dra ut båda visdomständerna i överkäken.
när vi ändå håller på liksom.
jag ska ha så mycket lugnande att hela världen blir rosa innan dom får in och skära i min mun.
det positiva är att jag inte hade ett enda hål.
grattis till mig.

njuter verkligen av min lediga dag.
har varit i visby med rosalinda hela dagen!
hittade tyvärr en del fynd, som jag inte köpte, pluspoäng till oss.
risken är väl att jag råkar köra införbi staden efter löning.

rasmus ringde en snabbis igår.
jag jobbar i stort sett hela tiden så jag har inte så mycket nytt att berätta.
jag försökte få hem honom till min tandoperation så att han kan agera handhållande och stöd.
tror inte hans kapten tillåter det.
däremot kom han med en glad nyhet, halva missionen är gjord!
vilket innebär att det bara är hälften kvar!!
och sjutton dagar av dessa tre månader som kvarstår kommer han att vara hemma.
det känns bra.
om sex veckor får jag krama honom igen. 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0