...



har precis bokat en natt i en stuga på fårö i sommar.
jag och rasmus ska tillbringa åtminstone några timmar i en stuga helt själva.
kommer bli jätte mysigt, och nu när det väntas mer snö så är det skönt att ha planer inför sommaren.
jag har väntat flera dagar på att han skulle ringa, så när jag var på väg hem från jobbet idag så
hade jag släppt den tanken.
men då ringde han.
skit trött och tråkig var jag i luren, rolig flickvän.
han måste ringa lite oftare nu, för snart åker jag, och då kommer vi inte kunna ringa.
kommer ha sån abstinens efter hans röst när jag kommer till sverige.
jag är nog inte trist i luren egentligen, jag njuter bara så mycket av att höra hans röst att jag blir helt stum.

imorgon vankas ännu mera jobb.
först burgsvik med start 07.00. halleluja.
nattjobb är det ultimata, sova på dagarna och jobba på nätterna.
efter dagsjobb väntar kvällen på klinte.
och sen upp tidigt igen på söndag morgon för att arbeta en jäkla lång dag.
måndag är det sovmorgon, tänker stänga av luren och mörklägga rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0