18.


jag är på riktigt bra humör.
nästan lite för bra om jag får säga det själv.
det är inte ok att känna sig lycklig, vi är tillbaka i det tycket igen.
jag hinner nog inte varva ner, därför hinner jag inte känna så mycket.
just nu är det bara jobb, jag har två och i sommar har jag tre (!) sommarjobb.
igår sprang jag på första nattchefen som hade positiva nyheter och imorse ringde den andra.
det kan ge mig lite panik, nu gäller det att välja rätt.
man ska tydligen välja det som gynnar en själv bäst, alltid.
plus att man måste tänka långsiktigt, man ska kunna överleva efter sommaren.

jag fick min nya bikini idag, åtminstone överdelen.
jag hade glömt att beställa en underdel, så jäkla smart.
men jag hinner få den innan jag åker, som tur är.
en klänning fick jag också, den satt som den skulle och kommer bli en ny favorit!

jag saknar rasmus, som alla andra dagar.
men jag tröstar mig med att vi kommer ha en hel livstid ihop.
då känns det faktiskt lite bättre.
om 7 veckor ses vi igen, och det kommer säkert kännas lika bra att ses som förra gången.
jag tror till och med att det kommer kännas bättre.


jag och sara pratade om att videoblogga från thai.
vad tycker ni om det?
våra mammor är säkert inte så fascinerade, men jag hade tyckt att det vore kul.
men ingen av oss vet riktigt hur man gör, så vi får se hur det blir.
vi åker om 13 dagar.

nu ska ja fortsätta knapra cornflakes, hämta oboy och se OS utan ljud.
ikväll är det jobb.

Kommentarer
Postat av: Linn

JAA! vi vill se era drägg-videos från thai. Då kanske det livar upp ens vardag och vem vill inte se det egentligen? :)

2010-02-18 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0