gråhårig.



myser med den tjockaste katten på ön.
putte.
fannies favorit och även min.
han försvann strax efter roberts död och dök upp dagen innan julafton.
tomten kanske finns ändå?
jag har blivit allergisk mot pälsdjur, men jag tänker sitta här med honom ändå.

sitter med färg i håret just nu.
mamma har varit hjälpreda.
hon var så duktig och berättade att mitt liv är slut.
hon fann ett grått hårstrå i mitt hår!!
gråhårig vid 21-års ålder!! fruktansvärt.

det är egentligen riktigt onödigt att färga håret nu, två veckor innan thai.
men något var jag tvungen att göra med mitt ganska risiga utseende.
måste även skriva upp på en lapp vad jag ska komma ihåg att säga till rasmus nästa gång han ringer.
varje gång han gör det blir man så lycklig att man bara njuter av rösten i andra änden.
så det jag tänkt prata med honom om glömmer jag alltid.
därför ska jag nu bli förberedd!
vi ska prata om stugan på fårö som vi snackade lite lätt om för ett tag sedan.
jag spanade lite igår på nätet och insåg att turister är galna och tar totalt över våran ö under sommaren.
inget nytt egentligen, men man blir förbannad när man inte kan semestra på sin egen ö.
så om vi ska ha en stuga någon natt i sommar så måste vi boka nu.

med mitt pressade schema framöver så är jag glad om jag kommer kunna prata med honom alls.
annars blir det inte förrän på onsdag nästa vecka, det är inte först då jag är ledig nästa gång.
därför ska jag nu efter duschen ta mig upp till ica och köpa godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0