rasmus hade väl rätt.



det känns skönt att jag och rasmus delar åsikt om alla hjärtans dag.
han ringde förut för att önska mig en glad alla hjärtans dag.
jag svarade:

- äsch, jag firar inte någon jäävla alla hjärtans dag..
- inte jag heeeeller!! det är en töntig dag!

så tycker vi i år. eller vi har tyckt så i många år kom vi fram till.
just nu så byggs det på bitterhet, att vi inte kan vara tillsammans just såna dagar.
MEN.
vi har ju alla hjärtans dag mys varje dag när vi faktiskt är med varandra.
vad säger ni om det vaa?
beat it.
nästa år ska vi fira, och det lär bli som våra andra mysdagar.
glass, film och bara mys och mera glass.


tiden går förbannat sakta.
det är ännu åtta veckor kvar.
7,5 sa rasmus.
men han ljög från början, han sa att det skulle vara lika länge som förra gången.
men det är längre, som jag har sagt hela tiden.
vem försöker killen att lura?
jag räknar dagar och om jag kunde så skulle jag räkna timmar tills vi ses igen.

två minuter senare:
jag räknade veckorna nu..
det är 7,5.
han hade rätt.
så läser du det här älskling så ser du att jag ger mig när jag har fel.
läser du inte det här så kommer jag aldrig erkänna att jag hade fel.
jag sa till honom sist han var hemma att:

"jag har alltid rätt, även när jag har fel"


jaaaa men om typ 54 dagar är han hemma.
hur jag ska klara mig så länge vet jag inte.


ja just det. jag har beställt en ny bikini.
och nej, ett nytt liv kommer inte att startas imorgon.
livet är helt enkelt för kort för att radera goda saker man kan käka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0