smita in på campen



sitter i rasmus säng och trycker i mig jätte goda baguetter med skinka och ost.
ge dom ca 15 sekunder i micron och det är det godaste du ätit.
till det dricker jag cola.
efterrätten är en ica kasse med godis.
varför kan jag äta detta?
jo såhär är det.
jag jobbar nämligen varje dag utan att äta lunch, jag dricker bara vatten och äter en mandarin.
jag röker inte och jag dricker inte alkohol så speciellt ofta.
då får man lov att svulla, för vad skulle annars meningen med livet vara då pojkvännen befinner sig
på andra sidan jorden.
jag kommer faktiskt vara närmare honom när jag är i thailand.
idèn att ta sig över till afghanistan och smita in på rasmus camp har varit på tapeten.
vi får väl se hur det går.
jag tänkte också försöka tappa några pannor i thai.
jag svettas nämligen bara från en kroppsdel på dagarna, och det är mitt huvud.
mitt hår har en tendens att bli väldigt väldigt varmt.
alex skrattade gott åt det förra året i asien.
nu är det saras tur att skratta, och alla som känner henne vet att hon inte kommer vara snäll.
så om jag utstår svettandet och dricker mycket vatten så borde min plan fungera!

pratade lite med rasmus igår.
samtalet bröts med att han säger:
du, nu händer det nåt här! jag MÅSTE gå. älskar dig. puss.
kvar satt jag och var livrädd. trodde att hjärtat inte slutade slå.
fick senare sms där det stod att det bara hade varit en övning.
jävla övningar. dom borde kunna ha en automatisk röst som säger till en innan man lägger på att:
var inte orolig nu, dom ska bara ut på övning.
så slipper man bli mer rädd och nervös än vanligt.

jag försöker desperat att få tiden att gå här.
och nu när vanan är inne att rasmus inte ligger bredvid när jag vaknar så känns det som att
tiden kommer gå lite fortare än förra gången.
tre veckor spränger vi i thai.
och när jag kommit hem så är det bara två veckor att radera innan älskling kommer.

flyttar även hem till mami imorgon.
hon har fått lägenhet.
så jag ska umgås lite med henne är det tänkt.
två jobb har jag också.
hur det ska gå ihop vet jag inte.
det första uppskattar man först när man varit ifrån det, och det andra vet jag inte vad jag tycker om riktigt.
imorgon och på söndag är det hemtjänsten som gäller, lite som att komma "hem" när det gäller jobb.
man vet vad man ska göra och det är full fart hela tiden. det gillar vi.

angående det andra jobbet så får jag tänka på att jag sparar massa pengar på att inte köra bil till jobbet.
jag kommer fortare hem till rasmus.
och sen var det slut på det postiva. men det hinner förhoppningsvis att ändra sig.


okej, jag ska börja nytt liv snart.
sluta att svulla som jag gör ikväll.
ska jag kunna svassa runt i bikini utan att få rasmus att skämmas så är det väl dags.


jenny ska se maskinen i norge imorgon. bortkastade pengar ( som hon inte har )
hon vet att det kommer vara 100 gånger häftigare på hultan med mig.

och fannie!!! vart håller du hus?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0