listan.



det finns en del saker jag vill göra innan jag dör.

- besöka grand canyon
- hoppa bungyjump från ett av världens tre högsta
- vandra i brasiliens regnskog
- shoppa i new york, manhattan
- spela upp pengar i vegas
- gifta mig med mannen i mitt liv ( rasmus)
- gå på matlagningskurs
- roadtrip genom USA
- tågluffa genom europa
- bada med delfiner


listan hinner säkert bli längre, frågan är bara hur jag ska hinna allt.



såg något program på tv igår.
där två tjejer stod och snackade om killar och förhållanden.
guld värt för mig är om killen ringer när han har sagt det, kommer på
dem tider vi har bestämt träff på, är ärlig, respekterar mig och
får mig att känna mig uppskattad.
det var tydligen småsaker enligt tjejerna på tvn.
sånt skulle bara killen göra, plus att han skulle bjuda på middagar osv.
tur att man är olika.


jag har förstått att sverige förlorade hockeyn imorse.
hade man egentligen förväntat sig något annat?
jag struntar i att se reprisen, det finns annat att bli irriterad över.
istället ska vi vara glada.
om en vecka firar jag och rasmus 8 månader.
han i afghanistan och jag i thailand.
tur att sms fungerar.


jag är helt slut i kroppen och ont i halsen.
skymtar mina påsar under ögonen i dataskärmen.
slut som artist.
men i helgen väntar tre jobbarkvällar, sen är det finito på ett tag.
då ska jag jobba på brännan, vilket också är ett heltidsjobb.


   min utsikt dom närmaste veckorna.


Kommentarer
Postat av: Rosalinda

roadtrip genom USA kan du få göra med mig, för det är sak jag SKA göra :) :)

2010-02-25 @ 14:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0