jagärkärdag.



pratade med en sjukling till pojkvän tidigare ikväll.
idag har jag en: jagärsåhimlakärdag.
jag är så kär så kär, varje dag, hela dagen.
men idag så känns det verkligen.
lite konstigt kanske när vi inte setts på snart tre veckor och han är ganska långt borta.
men så är det. ikväll var vi som fjorton år och det är skönt.
- jag saknar dig
- jag saknar dig mer
så måste man få vara ibland, annars skulle man aldrig klara av att vara vuxen.

nu ska jag bädda ner mig i rasmus tshirt och lyssna på musik.
sen ska jag tänka på att vi har denna sommar tillsammans framför oss, och ett helt liv
att fylla tillsammans.

nu spyr jenny snart så nu lägger jag av och gör mig kortfattad.
rasmus, min inspiration och själsfrände.

skickar lite pussar till jenny i norgelandet. puss duschkompis.

Kommentarer
Postat av: J B

haha måste erkänna att jag spydde lite i min mun när jag läste... men jag gillar dej iaf och pussar tillbaka på mamma k :)

2010-02-28 @ 17:47:17
URL: http://brodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0