borde så mycket



jag har drömt sjukt mycket om robert inatt.
vi gjorde alla vardagliga saker man gör.
ser på tv, käkar mat osv.
jag kommer inte närmare än så, än just i drömmarna.
så jag måste uppskatta dom stunderna, vilket jag gör.
drömmar varar inte längre än någon sekund, men för mig var det flera timmar.


jag ska iväg till jobbet idag igen.
men det är bara några timmar.
jag överlevde gårdagen, knappt.
det är vinterkräksjukan-epedemi som pågår i klinte just nu.
livrädd för att bli sjuk så käkar jag vitpeppar, 62 kulor tryckte jag i mig igår.
överdosering tror jag är svaret för att slippa bli dålig.

för tillfället är jag en tråkig människa.
jag jobbar, det är det enda jag gör.
men igår tog jag mig ut till näs efter jobbet, runt halv elva slank jag in på fest.
sa hejdå till vännerna, och tog ett par cider.
det är trist att jag inte kunde få krama om oslo brudarna, och fannie som nu är i STOCKHOLM!
kom hit istället kvinna!!

jag saknar rasmus, om sex veckor sitter jag i burgsvik med honom.
gött gött gött.


jag borde tvätta, packa och göra mig klar till jobbet.
men istället tänker jag fortsätta äta glass och snart ringa sara.

 

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0