wednesday



jag blir så trött, hämtade ut mitt nelly paket precis.
kopplar upp mig nätet och kollar mail, och där är det.
från nelly, som informerar om 20.000 nya rea-plagg.
god jul anna. jag vågar knappt in och kika på sidan nu..

igår hade vi det super mysigt!
skvallrade i flera timmar, och hade kunnat sitta där i flera timmar till.
men jag skulle till jobbet tidigt imorse.
men detta ska vi göra till en tradition, lite av "klockan fem hemma hos mig".
aldrig en tråkig stund, vart har ni varit hela mitt liv?


var på 360 precis, sjukt jobbigt. aldrig mer inte äta innan träning, hur många gånger har jag lovat mig det?
men idag hann jag faktiskt inte, var på studion från 13.45 till 16.15 och innan dess jobbet.
nu har jag ätit och ska snart iväg på trx.
imorgon vankas jobb och även på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0