tråkmåns och sjukling



jag kan vara den enda 22-åringen som inte går ut ikväll.
för det första så hade jag ingen lust för flera veckor sedan, sen fick jag jobb.
igår blev jag dålig och sov bort 1/3 del av julafton och idag har jag sovit.
feber och trött i kroppen så kan jag glömma jobb.
försökte flörta in mig på jobb imorgon, men eta på resursen sa bara:
nej du lilla hjärtat, du ska vara hemma.

så nu kommer jag vara det.
får svälja att det inte blev några extra slantar i jul men åtminstone gör jag inte av med några på utgång.
nu ska jag göra iordning lite baguetter med ost i ugnen, kan vara det godaste som finns.
sen ska jag se klart harry, sen duscha så att jag luktar gott när pojkvännen kryper ner om några timmar.

tjejer, håller ni inte tassarna borta från min pojkvän så kommer jag efter er, med eller utan feber!

    

Kommentarer
Postat av: A

Det är bra sötnos. Man ska vakta sitt revir! Mjau! ;) <3

2010-12-26 @ 14:54:05
URL: http://annarosborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0