spyan.



jag var glad över jobb nu i tre dagar dock blev det bara en och typ en tredjedel.
idag började jag spy i bilen, eller utanför såklart..
kände redan imorse när jag vaknade att något var fel i kroppen.
så jag fick åka hem och lägga mig, och har sovit sen i förmiddags.
varit vaken sen rasse kom hem från jobbet, och har inga planer på att förflytta kroppen.
den är slut.

kul med nyår imorgon, hur ska man göra med det egentligen?
noll sug, den har inte infunnit sig på flera veckor, plus att nu är man sjuk, igen.

just det, måste berätta att våra tatueringar är one of a kind, med tanke på att det är min handstil som
är intatuerad på oss båda.






jag känner mig så otroligt fräsch och attraktiv just nu.
lite som: mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0