sjuk



gick upp för en kvart sedan, fortfarande helt slut.
och då sov jag även länge igår, för att sedan sitta och gäspa och må kasst tills jag gick och la mig.
vaknade till en stund när rasmus kom hem runt tre, men sen somnade jag igen.
min kropp är så trött, jag är tjock i halsen och orkar inte göra något.
jag tänkte faktiskt gå på 70 min spinning ikväll, men det känns inte så smart.
nya tag imorgon istället, förhoppningsvis så mår jag bättre då.
nu ska jag fortsätta ligga på soffan och kika på tv..


Kommentarer
Postat av: AR

Tyckte inte du såg så vissen ut när du stod och sniffade parfymer.. du såg mer lycklig ut ;)

2010-12-05 @ 16:02:22
URL: http://annarosborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag blev faktiskt mycket piggare av det, eller hög.. :P hahaha! shopping kan pigga upp en vettu;) dock blev det ingen ny parfym, men två koftor istället! :D

2010-12-05 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0