happy b-day



jag blir hela 22 år gammal idag.
både jag och jenny.
hade varit kul om vi kunde fira ihop, åtminstone på lördag.
då jag ska dricka för första gången på kanske en månad.

22 år, för två år sedan hade vi stoor fest, terran kom hem som överraskning och vi härjade
hela natten.
sedan var det fyllerace i över två veckor, varenda dag.
spritfeta och grisiga men hur lyckliga som helst. världens bästa jul och nyår hade vi!
efter det fann jag rasmus, åkte till asien, kom hem och härjade lite till, bestämde mig för rasmus
och sen försvann robert. och jag.
jag är inte i närheten av samma person då som nu.





det är en ny anna, som försöker bli lycklig och som framför allt är lite äldre.
22 år gammal, flyttar till gävle för att nå ett av mina mål, har världens finaste pojkvän som
kommer stötta och hjälpa mig.
sånt ska vi vara glada för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0