friday



vi har fredagsmys ikväll, jon har varit förbi en sväng.
så just nu får han skjuts av rasse och jag ligger och hoppas på att olle går vidare i idol.
jobbade inatt, skulle egentligen till plugget idag, men var helt slut..
så jag slängde mig på sängen och sov en stund medan tidningen var här och snackade med rasmus.

båtresan hem i onsdagskväll gick fort, övertrött och jävlig så var allting roligt!
anna har lagt upp mindre smickrande pics på fejsan, men det är klart man bjuder på det.
inga problem!

imorgon är det innebandy och sen ska jag nog ha annakväll.
rasmus ska kanske ut med grabbarna, så då blir det egen-tid.
och söndag, slappardag och sen spinning med tränaren från en helt annan värld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0