får vad hon vill ha.


jäkla form!
deras maskin registerade inte mitt besök igår, så nu fick jag en varning!
den får dom ta bort för jag var på mitt pass igår.
idag är träningsledig, har dubbel pass imorgon med 360 och trx efter jobbet!
just nu har jag gjort mig redo för tjejmiddagen ikväll, och så väntar jag på mami.
måste låna hennes telefon så jag kan ringa banken, sen ska jag köpa ny telefon!
imorgon ska jag köra över min HTC med rasses bil har jag tänkt..

väntar på svar angående boende i Gävle, det blir antingen en egen tvåa i sex månader eller så blir det
ett rum hos en mäklarstudent som jag kan få hyra tillsvidare.




nu väntas två dagar med jobb, får se hur det blir med nyår och jobb.
än så länge är jag ledig. men med tanke på hur jag hanterar pengar just nu så skulle jag behöva
arbeta 24/7.
jag vill helt enkelt ha allt, och på något sätt så lyckas jag alltid få det jag vill ha.
känns rätt skönt det med.
det innebär ju att jag kommer bli ambulanssjuksköterska, sveriges bästa, och dessutom ha en full garderob.

vill tacka min fina svärmor som gav mig sjukt god parfym i julklapp! exakt vad jag behövde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0