det är ok.



åhh jag vill bara berätta egentligen vad jag och rasmus har för planer..
men vi har sagt ingen ska få veta innan.
han spricker nästan för han vill berätta för jon och jag vill berätta det för några andra.
men icke.
så nu ska jag kasta bort nyckeln till min mun och inte säga ett ord.

om ungefär en månad har jag packat klart för min resa mot gävle.
jag nervös.
men det känns ändå ok.
fick ett mail av en annan tjej som pluggar till sjuksköterska, hon såg fram emot nollningen av mig och alla andra.
hon hoppades att jag inte skulle hoppa av för att det är så många andra som gjort det efter att dom börjat pga pendlingen. men jag ska klara det!

idag ska jag tvätta och städa, och träna..
det skulle jag har börjat med NU. för nu är klockan ett och min tvättid börjar..
imorgon börjar jag jobba kl 07.00. på ett nytt ställe, där jag inte känner en enda människa och inte vet någonting.
har haft ångest i över en vecka. men jag klarar det.
telefonkontakt med rasmus och fannie och så klarar man det.
efter jobbet ska jag och anna klippa oss! spännande!
och sen besöka farmor och farfar en sväng för att sedan åka hem igen och klä granen med baby.

kan nog bli en bra jul, jag hoppas det. jag firar inte jul på samma sätt som andra, men jag ska äta maten och tänka på robert. ska ta med mig en spade och gräva fram hans sten så att man kan tända ljus också.

fick jätte fina julkort av therese och eva-lena.
jag säger ännu eva-lena, du skriver under med eva men jag och robert har alltid sagt eva-lena :)
världens största kram till dig.

Kommentarer
Postat av: Hannah

men åååh, nu är man ju jätte nyfiken på vad ni har för planer!!! :P

2010-12-22 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0