behöver hjälp



efter en liten runda på åhlens där jag luktade mig hög på olika parfymer så känner jag mig lite bättre.
tjocka halsen är kvar och gruset i ögonen, men hoppet är högre!
jag köpte två koftor också, kanske därför humöret höjdes några grader. vad vet jaag..
rasmus snarkar på soffan, stackarn, bakfull.
så skönt att slippa vara bakis, min nya grej tror jag! man mår så mycket bättre..
imorgon klockan tolv ska jag core, tror inte att det kan vara någon fara eftersom att det inte
är så pulshöjande. mest styrka.
tisdag har jag spinning och kvarten efter kettlebell. pulsen lär väl slå volter efter idiot passen.

vill även ha tips på vad jag ska göra med mitt håååår!
färga svart, mörkare, ljust? klippa, inte klippa??
hjälp.



Kommentarer
Postat av: Jag igen../AR

Jag såg en jätte fin bild på dig på fb.. "mamma anna" tror jag bilden hette. Mörkt lite kortare hår, sidbena och ganska uppklippt. Tyckte det var suuper fint! :) Puss

2010-12-05 @ 19:18:24
Postat av: Emelie

Ljust, page. Shoot!

2010-12-06 @ 09:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0