vi håller tummarna



håller tummarna och hoppas att lägenhetssökandet går fin fint.
det som absolut prioriteras är att rasmus ska kunna hälsa på.
och att jag ska kunna stänga in mig på mitt rum.
med honom.
jobb ser ju faktiskt ganska ljust ut.
och jag hoppas att allt ska flyta på.
så att jag kan fördriva tiden på bästa möjliga sätt under rasmus utlandstjänst.
jag ska spara ihop pengar så att vi kan åka till thailand nästa vinter.
3-4 veckor på koh tao kommer bli hur mysigt som helst.
bara han och jag.

och ett måndag-fredag jobb är ju faktiskt utmärkt.
jag kan åka hem varje helg om jag nu skulle vilja.
på fredag är det dags att bli en leende fjant som suger efter jobb.
det klarar vi nog av.
chefen verkade hur mysig som helst, en mänsklig chef med andra ord.
och om jag åker upp på torsdagkväll får jag träffa linnea och lilla isak.
då kan jag agera barnvakt på fredag förmiddag, och det gör jag mer än gääärna!

så nu har jag faktiskt planerat veckan rätt bra.
ska hjälpa mamma att packa ur salongen som hon ska hyra ut.
vi har tre dagar på oss.
på torsdag ska jag först på samtal och sen blir det troligen sthlm.
och på löööördag ska jag väcka rasmus.
han vaknar så tidigt numera att jag egentligen inte behöver gå och lägga mig
efter att jag kommit från visby på fredagnatt.
och jag saknar honom redan.
inte ett dugg otippat.



nu ska jag hjälpa mamma med maten.
eller åtminstone se på.

Kommentarer
Postat av: Ida

Woho!! Heja Anna! Jag håller mina båda tummar att du kommer få jobbet!! Lycka tilll nu gumman! Puss o kram Ida

2009-09-29 @ 00:18:12
URL: http://idarorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0