dagen innan fredag



torsdag torsdag torsdag.
snart slut om vi ska vara lite extra positiva.
imorgon är det äntligen fredag.
det är då jag vill att tiden ska stå still ett bra tag.
så att två dagar blir som en vecka.
r a s m u s kommer ju hem såklart, det har väl ingen kunnat missa..!
bästa dagen på hela veckan.
ska äntligen få krypa upp i hans varma och sköna famn.
vi ska även vara hundvakt på lördag ( rasmus påhitt)
mamma ska till sthlm och undrade om vi kunde vara hundvakter och jag var säker på att rasmus skulle säga nej på frågan.
men icke. han var mer än lycklig över att få frågan som hundvakt.


jag försöker fördriva tiden.
behöver skriva ett CV men orkar inte ta tag i det nu.
ikväll ska jag försöka bota min rädsla för mörker och kyrkogårdar.
har blivit äckligt mörkrädd och skraj för att sitta vid robert när det är mörkt.
ikväll ska jag sitta först vid graven och sen vid olycksplatsen.
jag har inte varit så långvarig på något av roberts ställen på senaste.
och varför vet jag inte.

nu borde jag verkligen börja tvätta.
men vem har lust med det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0