Peter Pan







Peter Pan, pojken från Landet Ingenstans som aldrig blir vuxen.
Robert Urelind, pojken från våran värld som aldrig blir vuxen.

jag har blivit sugen på att bara ligga och se på Disneyfilmer.
igår när jag skulle sova kom jag att tänka på peter pan, och likheter.
jag hoppas att robert är lika lycklig som peter pan.
kan flyga och har en massa äventyr framför sig.
robert blir heller aldrig vuxen.
aldrig aldrig gammal.
jag kommer aldrig bli faster, men mina barn kommer alltid ha en morbror.
jag ska lära dem allt jag kan om robert, vem han var.
att han är som peter pan, full av liv fast inte här vid oss.
att dom inte kan se honom men att dom kan känna honom om dom anstränger sig.

jag hörde honom skratta för ett tag sedan.
sen om det beror på att jag kanske börjar bli knäpp, det vet jag inte.
men jag hörde honom.

rasmus har åkt iväg nu igen.
jag börjar vänja mig vid det nu.
han kommer ju faktiskt snart igen.
som tur är.
men jag saknar honom ändå.
varenda dag.


jag sitter och kollar på utbildningar.
den här helgen med rasmus gjorde susen för mig.
idag mår jag ganska bra och är sugen på att ta tag i saker.
hår och makeup artist ligger lite i tankarna.
Art of Make up School verkar hur bra som helst!
Praktik på tv4, modevisningar, tv reklamer och en massa annat..
det hade varit guld ärligt talat.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0