jävla lördag



just nu är jag vrål arg.
sådär arg när man vill be alla att dra åt helvete.
kasta sönder allt man ser.
och såra folk som aldrig förr.
anledningen:

jag har en dålig dag
jag är matarg
och jag har färgat håret mörkt.

världens största tabbe.
jag gjorde det enbart för att mamma och rasmus ville det.
jag borde lära mig att aldrig göra saker för att andra säger det.
jag brukar ALDRIG göra som andra säger.
men idag gjorde jag det.
och hur gick det?
rakt åt helvete.
kul att känna sig fulare än fulast.
AS KUL!

tråkigt har jag också. och jag tänker fortsätta gnälla tills allt blir roligare.


norge funkade inte som ni kanske märkt.
jag gav upp efter två dagar.
man hinner gå igenom många känslomässiga berg och dalbanor på två dygn ska ni veta.
nu är jag hemma på ön igen.
är välkommen tillbaka till mitt gamla jobb och ska även få bo lite i visby.
har inget rum och ingen säng i ronehamn så det kan bli skönt med lite ensam-tid i visby.
jag har åtminstone en dörr jag kan stänga bakom ryggen.
och det är inte i badrummet jag behöver sätta mig då.


nu ska jag fortsätta hata livet.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0