och vinnaren är..



jag borde få pris i att kunna förvandla verkligheten till något helt annat.
jag har lärt mig att inte titta åt det håll på terrassen där massa foton på lillebror finns.
jag har lärt mig att köra fort förbi både kyrkogård och olycksplatsen
jag har lärt mig att titta åt ett annat håll om jag nu håller hastighetsbegränsningen
jag har lärt mig tro att allt är ett jävla påhitt från någon som gillar att jävlas
jag har lärt mig tro att om jag hoppas tillräckligt mycket så kommer han snart hem igen
jag har lärt mig tro att han fortfarande är på sjön

så när jag läser roberts vänners bloggar där dom ibland sätter in foton och skriver att dom saknar honom,
så dör jag lite till.
jag kan komma på mig själv att sluta andas i ungefär en sekund.
för det är då det slår mig, när jag minst anar det.




har precis sagt hejdå till rasmus i telefonen.
imorgon får jag äntligen min efterlängtade godnattpuss.
han har även fyra stycken att ta igen.
jag är världens mesigaste flickvän, men det skiter jag blankt i.
godnattpussen från rasmus är viktig.

nu ska jag krypa ner i sängen med sällskap.
en lurvig hund som tar upp mer än halva sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0