slappis dag



jag har en slappis torsdag.
vädret tillåter att vara inne och traska runt i mjukis kläder.
snart kommer mamma med lite snask också.
har varit och köpt en bok idag (!)
det var inte igår kan jag säga.
men jag var tvungen, köpte boken "så länge vi båda andas".
den fjärde och sista boken med edward cullen.
jag väntar spänt på att andra filmen ska komma ut nu i november.
och jag vet en till som också väntar så att hon nästan inte kan sitta still.
JB?

har även blivit spelidiot.
älskar att sitta och spela på nätet.
livsfarligt jag veeeet.
men kul är det, och förbannat beroendeframkallande.
man spelar upp mer pengar än vad man vinner.
men vadå, ska man orka räkna sina små slantar?

imorgon väntar ett nytt samtal.
samtal nummer två.
sen ska jag fira kära moster marita som blivit ett år äldre.

att bli äldre är något man ska lära sig uppskatta, det är inte alla som har turen att bli det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0