tackar sig själv för att hon är dum i huvudet



inte så genomtänkt att dra ifrån den man älskar mitt i natten.
jag kan bara bli så otroligt trött på allt ibland.
och jag har inte en aning om varför.
för vad håller jag på med?

jag vill låsa in mig under jorden i ett mörkt rum och stanna där i 100 år.
ensam.
då är det ingen som behöver lida för mina hjärndöda ihopbrytningar och
jag kan väl omöjligt ha nånting att bli trött på under jorden?
jag slipper bli irriterad på människor som inte förstår, eller som inte har nånting att säga.
något måste man väl ha att säga? man tänker alltid något.
föreställ er en dålig dag, när allt känns skit skit skit, och man är ensammast i världen.
så känner jag, fast 10000 ggr värre.
vem som helst skulle få panik och dra.

det är så trist att alltid vara ensam, jag är mer ensam än vad jag är med någon.
pojkvännen - två dagar i veckan max.
sen är han iväg på fastlandet.
och ska snart iväg till afghanistan. i en evighet.
jag har vetat om det här, att han skulle iväg, men det är fortfarande jobbigt.
så egentligen är det väl bra att jag övar på att vara ensam?
men jag vet hur jag fungerar, jag är mentalt störd.
har man ingen som kan lämna en så är man egentligen inte ensam.
så då är det väl bra att lämna innan man blir lämnad?

det är som att jag blir helt blank inombords, känner absolut ingenting.
inget är bra.
ingen kärlek, ingen glädje.
allt är bara svart.
och jag har helt enkelt ingen lust längre, med nånting.
jag blir så arg inombords att jag bara vill såra den jag älskar mest.
för när jag ligger där, så känns allt som ett skämt.
vad gör jag här?
jag blir så trött på mig själv, och jag vet inte hur jag ska lösa det.
för ingen i hela världen kan hjälpa mig, eller förstå mig.
i snart 12 timmar så har ingenting spelat någon roll.
absolut ingenting.



och jag vet att ingen är tankeläsare, att ingen kan veta hur jag tänker om jag inte säger nåt.
jag önskar att rasmus vore tankeläsare, så att jag slapp göra honom besviken, ledsen och förvirrad.
jag brukar alltid må så bra när jag är med honom, alltid.
han gör mig lycklig.
jag vill ha fredag nu, jag känner på mig att den här veckan kommer vara en jobbig vecka.
och det finns bara en person som kan göra allt lite lättare.


anna urelind - dum i huvudet

Kommentarer
Postat av: Ida

Dum i huvudet?! Det var det dummaste jag har hört!! Skärpning! ;)

Puss på dig!

PS.

Pussa o krama våra gemensamma mammor från mig! =)

2009-09-24 @ 15:16:14
URL: http://idarorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0