3 månader



3 månader idag.
3 månader sedan jag fick det äckliga samtalet om vad som hänt.
3 månader sedan jag vaknade upp i rasmus famn helt ovetandes.
3 månader sedan jag hörde roberts röst för sista gången.


idag är det tv-spelssöndag. för rasmus.
det är då jag flyr bort och gör något annat.
senare idag ska vi springa spåret, och jag tänker inte förlora.
jag lider av sjukdomen jagärvärldensdåligasteförlorare.
om jag har förstått allt rätt så är rasmus likadan, men jag tror jag är snäppet värre.
jag klarar inte av att förlora i monopol, kortspel eller i något som har med tävling och spel att göra.
det är på liv och död.
så idag ska jag dricka massvis med vatten och försöka peppa mig själv att springa som aldrig förr.

imorgon åker jag till stockholm.
är inte alls så sugen längre, men förhoppningsvis så ändrar sig det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0