visby



sitter inne i gotlands storstad med sara.
har precis slängt i färg i hennes hår.
hon ska färga håret orange, raka av sina ögonbryn och sen måla två svarta streck.
sexigt.
vi har käkat pirre, druckit cola och nu intagit berget av choklad.
jag kollar förmodligen spy som en gris på båten imorgon.
ser inte fram emot att åka den där tråkiga äckel färjan..
sen hela dagen blir det mys med linnea och isak.
och kanske kanske en vinterjacka.
jag behöver faktiskt en..
sist jag köpte en var år 2004, så om man slår ut det på år så är jag värd
en jacka på typ 5 lax?
men det kan jag glömma, får se vad jag lyckas hitta.


vi har även sett på sos gute.
ikväll handlade det om midsommarhelgen.
hade inga större tankar på att dom skulle ta upp robert.
det gjorde dom, i en sekund. sa inte ens namnet.
men det räcker ändå för att man ska känna att hjärtat stannar.

på lördag träffar jag rasmus.
äntligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0