torsdag





har börjat packa iordning den vanliga väskan jag tar med mig till rasmus varje helg.
det blir en lätt väska till sthlm,ska trots allt bara vara där ett dygn.
och imorgon natt när jag kommer hem igen så vill jag bara sova och sen upp igen tidigt.
jag ska försöka hinna ut till rasmus på lördag innan han vaknar, tror inte jag kommer lyckas.
antingen går han upp extra tidigt bara för att jäklas eller så kommer jag att försova mig.
hur som helst så vill jag så fort som möjligt åka ut till honom. 

jag börjar bli lite nervös inför imorgon, och så är jag förbannat trött på att åka båt.
finns det nåt tråkigare?
jag tror inte det.
det skulle ha varit roligare att simma över östersjön istället.

opererade min tå igår, fannie vet hur det brukar se ut när jag leker läkare.
hålet i tån är nu ännu större, och täckt av blod.
sjukt äckligt.
men jag får be rasmus slå till mig i helgen så jag somnar, och sen får han dra ut resten som
finns kvar i hålet.
jag klarar inte det själv, det är förbannat äckligt och det gör skit ont.
och nu kan jag inte gå med den foten, stortån är helt förstörd.
andra alternativet är att jag super mig full och sen opererar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0