tisdag



idag när jag tänker på robert känns det ungefär som att någon sitter och
sticker en kniv i bröstet på en, och det blir svårt att andas.
med andra ord:
det gör ont.


så idag ska jag gå en långpromenad ensam.
laddar just nu ipoden så att den inte får för sig att dö mitt i allt.
sen ska jag bädda ner mig för att se film.
igår efter sara hade åkt så låg jag en meter från brasan, med dubbla filter och kläder.
ändå frös jag.
och snorade.
och mådde illa.
idag har jag huvudvärk och en jäkla massa snor.
och jag ser ut som ett vrak.
stora tjusiga påsar under ögonen, vackert.

jag ska läsa rasmus sms igen för 55 gången som jag fick igår.
då blir jag varm i hjärtat åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0