onsdag



jag har SATC race.
har inte sett serien sen innan midsommar.
strax efter jag kom hem från asien såg jag sex and the city sist.
jag som har älskat serien sen den gick sent på kanal 3 för 100 år sedan.
nu var det dags igen.

jag ska även jobba senare idag.
16.30-20.30 alva/rone.
hade varit roligare i klinte, men skönt att slippa åka så långt.
har aldrig gillat att jobba i alva-rone gruppen, men det ska nog gå bra ändå.

har skänkt en tanke åt sommarjobb nästa sommar.
jag veeeet att jag är tidig, men jag har tid att sitta och tänka på sånt.
jag skulle vilja jobba på HM eller Åhlens, men eftersom rasmus och jag ska bo
i burgsvik nästa sommar så är det inte så upphetsande att åka från bviken till visby varje dag.
så jag ska nog söka till posten, köra post måndag-fredag skulle nog passa mig fint.

imorgon slipper jag sova själv, ska mysa med sara i visby.




och jag saknar rasmus. som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Rosalinda

Posten är ett fint jobb : ) sök där!

2009-10-14 @ 14:40:15
URL: http://nordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0