kom på att..



..det redan är onsdag imorgon.
får ta ett glädje varv runt huset senare!

råkade också klicka hem en kjol.
oj..
och en tröja.
dubbel oj.
och jag skulle behöva nytt schampo och balsam.
från bed head.
det kanske blir ett trippel oj.

skyller på tillfällig sinnesförvirring.

och sara, jag hoppas det gick bra idag!
läser du det här så ring, men vet inte vart jag lagt min mobil.

skrev sms till rasmus förut samtidigt som jag traskade runt i huset.
vart jag kan ha lagt luren är en gåta, den är även på ljudlös.
grattis.






Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppsan så det kan gå! Att du bara råkade trycka på knappen de bara råkade vara beställningsknappen som du kom åt. Så det kan gå!

Tänkte på det du skrev i min blogg, det lät ganska lockande att krypa ner under en filt och mysa lite. man blir ju lite deppig av detta trista väder. Ge mamma o dom andra en bamsekram från mig!! Puss

2009-10-07 @ 08:38:50
URL: http://idarorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0