freeeitaaag



känner mig förbannat obekväm.
har på mig linneas tajta tröja som verkligen får mig att kräkas på godis.
magen måste b o r t.
jag ska bli en ny anna snart, ska börja träna som en galning.
rasmus kommer inte känna igen sin flickvän när han kommer hem!
anledningen till att jag sitter här med linneas tröja är ett hennes underbara unge, isak.
bestämde sig för att skita ner sig totalt och även mig.
det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde då, jocke var på väg att spy flera gånger.
denna bastanta man med sina muskler, spydde nästan över lite barnbajs. sitt eget dessutom.
två vuxna människor, föräldrar, skrek i badrummet över bajs.
jocke gulpade och linnea skrek att hon hade bajs under naglarna.
jag som hade ögonkontakt med isak hela tiden då han satt i badkaret hade ganska roligt.
och här kräks man inte över lite barnbajs, kom igen när ni halkat omkull i urin 08.15 på morgonen.
och då var det inte ens mitt urin.
så nu får jag sitta här och hålla in magen för allt jag är värd.
rak i ryggen och in med magen.


det har varit fullt upp idag.
har inte hunnit käka mer än frukost.
det vankades möte med chefen där hon avslöjade att jag fick jobbet.
sen efter det tog jag tåget ut mot skogås för att kolla ett rum.
jag var nöjd med det jag såg och fick det med.
lucky friday?
det hade det visst varit, om jag kunde få krypa ner vid rasmus.
men honom ska jag väcka imorgonbitti.
halv åtta ska jag sätta min lilla klocka på.
jag kommer somna efter att jag väckt honom. om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0